29 Eylül – 02 Ekim 2021 tarihleri arasında düzenlenecek 65. AYMOD – Uluslararası Ayakkabı Moda Fuarı’nda, Yurtdışı Satın Alma Heyeti organizasyonu yapılacaktır.

Gerekli evrak ve detaylar aşağıda dikkatinize sunulmuştur.

ÖNEMLİ NOTLAR:

1. Alım Heyeti başvuruları, 02 Ağustos 2021 – 18 Eylül 2021 tarihleri arasındadır.
2. SON BAŞVURU TARİHİ 18 Eylül 2021’ dir. Bu tarihten sonra başvuru alınmayacaktır.

3. Kontenjanımız her katılımcı firma başına 15 kişi ile sınırlı olup, 15 kişi üzeri talepler, yedeklere yazılarak kontenjanın durumuna göre işleme alınacaktır.

4. 1 yabancı firmadan en fazla 2 misafir alım heyetine dahil edilecektir. Aynı firmadan 2 den fazla misafir başvurusu işleme alınmayacaktır.

5. Alım Heyeti Organizasyonu kapsamında gelecek misafirlerin;

Web sitesi (yoksa firmaya ait sosyal medya hesapları)
Mail adresi
İletişim numarası
Bulundukları ülkedeki yerel resmi makamlardan alınmış şirket faaliyetini gösterir belge
Bulundukları ülkedeki yerel resmi makamlardan alınmış şirket sahibi ve/veya çalışanı olduğunu gösterir belge

niteliklerine sahip olması şartı aranmaktadır.

6. İlk dönem başvuruları 21 Ağustos 2021 tarihinde sona erecektir.

7. Katkı payı tutarının başvuru ile birlikte ödemesinin yapılması gerekmekte olup, katkı payı dönem tutarı hesaplamasında ödeme günü esas alınacaktır.

8. Tüm biletlemeler, geliş bileti için; fuar tarihinden en erken 1 gün önce ve en geç fuarın 2. günü, dönüş bileti için; en erken fuarın 3. günü ve en geç fuar bitiminden 3 gün sonra olacak şekilde organize edilecektir.

9. Alım Heyeti biletleme bedeli üst sınır 1 misafir için 10.000 TL‘ dir. Bu tutarın üzerinde kalan bilet bedellerinin %50′ si davet eden firma tarafından karşılanacaktır.

10. Misafir konaklamaları fuar tarihlerini kapsayacak şekilde 3 gece olup, her misafirin minimum 2 gece konaklama zorunluluğu vardır.

11. Heyet kapsamında ağırlamak istediğiniz misafirlere ait PASAPORT GÖRÜNTÜLERİNİN ve ALIM HEYETİ TALEP FORMU’ nun doldurularak (kaşe ve imzalı olarak) aymod@tasd.com.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir.

12. Her misafiriniz için katılımcıların ülkelerine göre belirlenmiş YURTDIŞI ALIM HEYETİ KATILIM BEDELI TABLOSU’ nda belirtilen katkı paylarının TASD Banka hesaplarına ödenmesi gerekmektedir. Ödemesi yapılmayan başvurular işleme alınmayacaktır.

13. Alım Heyeti Talep formunun eksiksiz ve doğru olarak doldurulması gerekmektedir. Talep formlarında eksik/yanlış bilgi var ise başvurular işleme alınmayacaktır.

14. Alım Heyeti başvuruları “aymod@tasd.com.tr” e-mail adresi üzerinden yapılacak olup, Whatsapp üzerinden yada telefonda sözlü olarak bildirilen başvurular işleme alınmayacaktır.

Sadece UÇAK BİLETİ talebiniz var ise TIKLAYINIZ.

Sadece KONAKLAMA talebiniz var ise TIKLAYINIZ.

UÇAK BİLETİ ve KONAKLAMA talebiniz var ise TIKLAYINIZ.

YURTDIŞI ALIM HEYETİ KATILIM BEDELİ TABLOSU İÇİN TIKLAYINIZ!

Hesap Bilgilerimiz:
Banka : İş Bankası
Hesap Adı : Türkiye Ayakkabı Sanayicileri Derneği İktisadi İşletmesi
IBAN : TR88 0006 4000 0011 2780 4103 05

İletişim Bilgileri:
Yetkili : İpek ERDEM
E-mail : aymod@tasd.com.tr
Tel : 0 545 643 10 40 / 0 545 643 10 60
Adres : İ.O.S.B. Aymakoop San.Sit. Ticaret Merkezi Kat:10 Başakşehir/İSTANBUL