30 Mart – 02 Nisan 2022 tarihleri arasında düzenlenecek 66. AYMOD – Ayakkabı Moda Fuarı’nda, Yurtdışı Satın Alma Heyeti organizasyonu yapılacaktır.

Gerekli evrak ve detaylar aşağıda dikkatinize sunulmuştur.

 

ÖNEMLİ NOTLAR:

 

  1. Alım Heyeti başvuruları04 Ocak – 18 Mart 2022 tarihleri arasındadır.
  2. SON BAŞVURU TARİHİ 18 Mart 2022 dir. Bu tarihten sonra başvuru alınmayacaktır.
  3. İlk dönem başvuruları 28 Ocak 2022 tarihinde sona erecektir.
  4. Kontenjanımız her katılımcı firma başına azami 15 kişi ile sınırlı olup, kesin taahhüt değildir. Kontenjan durumuna göre firma başına belirlenen misafir sayısı azaltılabilir.
  5. 1 yabancı firmadan en fazla 2 misafir alım heyetine dahil edilecektir. Aynı firmadan 2’den fazla misafir başvurusu işleme alınmayacaktır.
  6. Her misafiriniz için katılımcıların ülkelerine göre belirlenmiş YURTDIŞI ALIM HEYETİ KATILIM BEDELI TABLOSU’ nda (EK-2) belirtilen katkı paylarının belirtilen hesaba ödenmesi gerekmektedirÖdemesi yapılmayan başvurular işleme alınmayacaktır.
  7. Katkı payı tutarının başvuru ile birlikte ödemesinin yapılması gerekmektedir. Katkı payı dönem tutarı hesaplamasında ödeme gününün esas alınacaktır.
  8. Tüm biletlemeler, geliş bileti için; fuar tarihinden en erken 1 gün önce ve en geç fuarın 2. günü, dönüş bileti için; en erken fuarın 3. günü ve en geç fuar bitiminden 1 gün sonra olacak şekilde organize edilecektir. Bu süreler dışındaki geliş/gidiş talepleri işleme alınmayacaktır. (Biletleme tarihleri, en erken geliş 29 Mart 2022, en geç dönüş 03 Nisan 2022‘dir.)
  9. Bilet alımı gerçekleştikten sonra uçuşlarda yapılan her türlü değişiklikten doğan bedel katılımcıya yansıtılacaktır.
  10. Misafir konaklamaları fuar tarihlerini kapsayacak şekilde 3 gece olup, Alım heyeti organizasyonundan faydalanacak her misafirin asgari 2 gece konaklaması gerekmektedir.(Örneğin 29 Mart giriş – 02 Nisan çıkış tarihli bir konaklama rezervasyonunda bedelsiz konaklama 30 Mart tarihi itibariyle başlayacaktır.)
  11. Alım Heyeti biletleme bedeli üst sınırı 1 misafir için 8.000 TL olup ve bu tutarın üzerinde kalan bilet bedellerinin %50′ si katılımcı firma ve/veya misafir tarafından karşılanacaktır.
  12. ALIM HEYETİ TALEP FORMU nu (EK-1) misafirlerinize ait doğru bilgilerle ve eksiksiz doldurarak, firmanıza ait kaşe ve imzalı halini aymod@tasd.com.tr e-posta adresine gönderilmesi gerekmektedir. Yanlış ve eksik bilgi olması durumunda başvuru işleme alınmayacaktır.
  13. ALIM HEYETİ TAAHHÜTNAMESİni (EK-3) firmanıza ait kaşe ve imzalı olarak aymod@tasd.com.tr e-posta adresine gönderilmesi gerekmektedir. Taahhütnamesi iletilmeyen katılımcıların başvuruları dikkate alınmayacaktır.
  14. Teşvik kapsamında misafirlerinizden bağlı bulundukları firmalarda çalışır ve/veya sahibi olduklarını gösteren belge ve firmanın “Ayakkabı ile iştigal ettiğini” gösteren belge talep edilecektir.
  15. Heyet kapsamında ağırlanacak misafirlere ait PASAPORT GÖRÜNTÜLERİ, ALIM HEYETİ TALEP FORMU ve ALIM HEYETİ TAAHHÜTNAMESİ ile birlikte güncel ve okunaklı olacak şekilde aymod@tasd.com.tr e-posta adresine gönderilecektir. Pasaport görüntüsü ulaşmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.
  16. Alım Heyeti başvurularıaymod@tasd.com.tre-mail adresi üzerinden yapılacak olup, Whatsapp üzerinden yada telefonda sözlü olarak bildirilen başvurular işleme alınmayacaktır.

 

  • ALIM HEYETİ TALEP FORMU İÇİN (EK-1) TIKLAYINIZ.
  • YURTDIŞI ALIM HEYETİ KATILIM BEDELİ TABLOSU İÇİN (EK-2) TIKLAYINIZ.
  • TAAHHÜTNAME İÇİN (EK-3) TIKLAYINIZ.

 

Hesap Bilgilerimiz:
Banka : İş Bankası
Hesap Adı : Türkiye Ayakkabı Sanayicileri Derneği İktisadi İşletmesi
IBAN : TR88 0006 4000 0011 2780 4103 05

İletişim Bilgileri:
Yetkili : İpek ERDEM
E-mail aymod@tasd.com.tr
Tel : 0 545 643 10 40 / 0 545 643 10 60
Adres : İ.O.S.B. Aymakoop San.Sit. Ticaret Merkezi Kat:10 Başakşehir/İSTANBUL